Oprawa: | twarda |
ISBN: | 978-83-7746-399-4 |
Liczba stron | 286 |
Format: | 155 x 233 |
Język: | polski |
Wydanie: | 2012 |
Wydawca: | MT Biznes |
KOTLER PHILIP to jeden z wiodących światowych autorytetów w dziedzinie marketingu, a jego teksty od ponad czterdziestu lat kształtują światowe oblicze tej dyscypliny. Piastuje katedrę marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management przy Northwestern University.
HESSEKIEL DAVID jest prezesem Cause Marketing Forum.
Dyrektorzy z całego świata odwiedzają stronę www.causemarketingforum.com
w poszukiwaniu wiadomości, wyników badań oraz analiz przypadków, a
także w celu zapoznania się z programami i publikacjami CMF. Hessekiel
udziela się jako bloger na stronach Forbes, MediaPost oraz Huffington
Post i jest często cytowanym analitykiem branży. Regularnie wypowiada
się na temat marketingu sprawy oraz korporacyjnej odpowiedzialności
społecznej, zarówno na forum firm, jak i organizacji pozarządowych.
LEE NENCY R. jest prezesem Social Marketing Services,
Inc., współpracuje też z University of Washington. Udzielała wsparcia
konsultingowego ponad stu organizacjom non profit, uczestniczyła też w
tworzeniu ponad pięćdziesięciu kampanii marketingu społecznego
realizowanych przez agencje należące do sektora publicznego. To jej
dziewiąta książka napisana wspólnie z Philipem Kotlerem.
Ludzi łączących działalność charytatywną i komercyjną przedstawia się często bądź to jako oportunistów, którzy cynicznie wykorzystują potencjał działalności non profit, bądź jako kierujących się wizją przedsiębiorców społecznych, upatrujących w działalności handlowej zła koniecznego i środka na drodze do tworzenia lepszego świata. Dobro popłaca! to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi, którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu.
Marketing sprawy to dziś coś więcej niż tylko fajna sprawa, to konieczność. Książka Dobro popłaca!
zawiera praktyczne rady, dzięki którym można uwzględnić społeczne
inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności
biznesowej firmy. To podręcznik, z którego menedżerowie i pracownicy
korporacji dowiedzą się, jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy,
najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy. Organizacjom non
profit oraz instytucjom publicznym zabiegającym o wsparcie korporacyjne
książka ta dostarcza cennych wskazówek na temat zasad budowania
obustronnie korzystnej relacji partnerskiej.
Na jej kartkach znaleźć można mnóstwo praktycznych porad dotyczących
skutecznej realizacji przedsięwzięć marketingowych i korporacyjnych. W
szczególności podpowiada ona, jak:
Dobro popłaca! to nie traktat o społecznej
odpowiedzialności biznesu, ale podręcznik dla budowniczych firm. Powstał
z myślą o kapitalistach o wielkich sercach i błyskotliwych umysłach,
którzy pragną w pozytywny sposób oddziaływać na życie społeczne, a
jednocześnie na wyniki biznesowe swoich firm. Dzięki książce Dobro popłaca! możesz jednocześnie promować ważną sprawę społeczną i zwiększać zyski. Wszyscy na tym korzystają!
Jak wybrać inicjatywę i stworzyć skuteczną kampanię – na złość cynikom!
Książka Dobro popłaca! dowodzi, że firma może
czerpać korzyści z czynienia dobra. Dostarcza współczesnych przykładów
z terenu Stanów Zjednoczonych i całego świata.
Opisuje między innymi
przypadki następujących firm:
General Electric * IBM * Nike * Seventh Generation * Starbucks * Ben
& Jerry’s * Whole Foods Market * Johnson & Johnson * Campbell
Soup Company * Bristol-Myers Squibb * Mattel * McDonald’s * AT&T
Wireless * Target * Chipotle Mexican Grill * DuPont * First Response *
Macy’s * Farmers Insurance * Food Network * Pearson * Marks and Spencer
* General Mills * LensCrafters * TOMS Shoes * Sainsbury’s * Avon *
Pedigree * Procter & Gamble * Subaru * TELUS * Kraft Foods * SUBWAY
* Levi’s * Best Buy * Energizer * Allstate * Clorox * Miron
Construction * V/Line * Lowe’s * Anglian Water * PepsiCo * The Boston
Beer Company * Western Union * Pfizer * ConAgra Foods * Sellen
Construction * FedEx * Patagonia * Coca-Cola * Microsoft
Podaj kod pocztowy lokalizacji, dla której interesuje Cię dostawa
Sprawdź czy jesteś w zasięgu Podam kod przy rejestracjiJeżeli już jesteś naszym klientem zaloguj się:
Na adres e-mail podany przy zakładaniu konta zostanie wysłane aktualne hasło.