Oprawa: | miękka |
ISBN: | 978-83-62268-79-5 |
Liczba stron | 144 |
Format: | 145 x 205 |
Język: | polski |
Wydanie: | 2013 |
Wydawca: | Fronda |
Napisany w lekkiej i przystępnej formie leksykon technik manipulacyjnych jakimi posługują się nie tylko twórcy reklam, namawiając nas do coraz to nowych zakupów, lecz także rozmaici „Mali Bracia”, czyli cyniczni politycy, dziennikarze oraz osoby kształtujące zawodowo opinią publiczną. Wynikiem takich zabiegów są też odpowiednio spreparowane zdjęcia zniekształcające rzeczywistość. Autor przedstawia rozmaite techniki manipulacji oraz udziela rad, jak im nie ulegać.
|
|
| ||||||
|
|
| ||||||
|
|
| ||||||
|
|
|
|
|
|
Podaj kod pocztowy lokalizacji, dla której interesuje Cię dostawa
Sprawdź czy jesteś w zasięgu Podam kod przy rejestracjiJeżeli już jesteś naszym klientem zaloguj się:
Na adres e-mail podany przy zakładaniu konta zostanie wysłane aktualne hasło.