Wysyłka i dostawa
Czy moje zamówienie zostało wysłane?
Po zalogowaniu się do profilu Coolshop można sprawdzić aktualny status wszystkich swoich zamówień w szczegółach zamówienia.
Można tam sprawdzić, czy i kiedy zamówienie zostało (ukończone, tj.) wysłane, adres dostawy i możliwe śledzenie przesyłki.
Należy pamiętać, że niektóre skrzynki pocztowe mogą być zbyt małe, aby zmieściły się w nich przesyłki. W przypadku przesyłek większych lub o nietypowych kształtach kurier może pozostawić Państwu awizo.
Szacowany czas dostawy można sprawdzić na stronie produktu, z wyłączeniem weekendów i świąt.
Porozmawiaj z nami
Godziny otwarcia
| Poniedziałek - czwartek |
| 09:00 - 21:30 |
| Piątek |
| 09:00 - 16:30 |
Jeśli wysłałeś/-aś już do nas wiadomość e-mail, poinformuj o tym nasz dział wsparcia, abyśmy mogli lepiej Ci pomóc. :)
Napisz do nas
Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe