Zamawianie
Jak anulować zamówienie?
Do momentu wysłania/przetworzenia zamówienia nadal można je anulować.
Aby anulować zamówienie, należy zalogować się do swojego profilu Coolshop i otworzyć zamówienie.
Uwaga: Po anulowaniu otrzymają Państwo wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Prosimy pamiętać, by sprawdzać również folder wiadomości-śmieci!
Uwaga: Czas oczekiwania na wiadomość e-mail z potwierdzeniem może trwać nawet 15 minut.
Należy pamiętać, że kliknięcie określonej pozycji anuluje całą linię pozycji, ale nie całe zamówienie.
Jeżeli chcą Państwo anulować całe zamówienie, należy anulować wszystkie linie pozycji.
Porozmawiaj z nami
Godziny otwarcia
Poniedziałek - czwartek |
09:00 - 21:30 |
Piątek |
09:00 - 16:30 |
Jeśli wysłałeś/-aś już do nas wiadomość e-mail, poinformuj o tym nasz dział wsparcia, abyśmy mogli lepiej Ci pomóc. :)