Zwroty
Jak dokonać zwrotu?
Jeżeli produkt jest w takim samym stanie, w jakim został dostarczony, można go zwrócić w ciągu 30 dni od daty dostawy.
Proszę założyć sprawę dotyczącą swojego zamówienia, korzystając z poniższego linku, abyśmy mogli przyjrzeć się sprawie i znaleźć rozwiązanie. Tutaj również będzie można zakupić tanią etykietę na przesyłkę zwrotną
Przedmiot musi być jak nowy, co oznacza, że Coolshop musi mieć możliwość odsprzedaży przedmiotu jako nowego. Oznacza to, że gry muszą nadal znajdować się w folii termokurczliwej, a konsole nie mogą być używane. Jeśli przedmiot zostanie zwrócony w stanie uniemożliwiającym jego sprzedaż jako nowy, musimy odmówić przyznania za niego pełnej kwoty lub zaoferować kwotę niższą niż pełna wartość.
Prosimy pamiętać, aby podać numer Państwa zamówienia w przesyłce zwrotnej i wypełnić formularz zwrotu z zamówienia na swoim profilu Coolshop. Jest to bardzo ważne, aby zapewnić jak najsprawniejszą obsługę zwrotu.
Zwracane przedmioty muszą zostać wysłane w bezpieczny sposób i zapakowane w sposób zapewniający ich bezpieczne dotarcie.
Coolshop nie ponosi odpowiedzialności za nieoznakowane przesyłki bez informacji identyfikujących nadawcę lub zamówienie. Przesyłki, które dotrą bez jakichkolwiek wskazówek dlaczego zostały do nas wysłane, będą traktowane zgodnie z regulaminem sklepu.
Porozmawiaj z nami
Godziny otwarcia
| Poniedziałek - czwartek |
| 09:00 - 21:30 |
| Piątek |
| 09:00 - 16:30 |
Jeśli wysłałeś/-aś już do nas wiadomość e-mail, poinformuj o tym nasz dział wsparcia, abyśmy mogli lepiej Ci pomóc. :)