Zwroty
Jak długo trwa proces zwrotu?
W przypadku wszystkich rodzajów zwrotów można oczekiwać, że cały proces zajmie około 2-3 tygodni.
Święta mogą powodować opóźnienia w dostawach. Podczas świąt przesyłki mogą się spiętrzać, a rozwiązanie zgłoszenia może zająć kilka dodatkowych dni.
Po dotarciu do naszego głównego magazynu nasz dział RMA (obsługi zwrotów) zajmie się sprawą tak szybko, jak to możliwe. Obsługa zajmuje zwykle kilka dni roboczych.
Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymają Państwo powiadomienie e-mail. W przypadku zwrotu pieniędzy lub ponownej wysyłki, do wiadomości e-mail zostanie dołączony paragon.
W przypadku zwrotów z etykietą zwrotną od nas:Proces rozpoczyna się od przetransportowania produktów do naszego punktu spedycyjnego w Polsce. Z punktu spedycyjnego w Polsce przesyłka dołącza do innych zwrotów i podróżuje na palecie do naszego głównego magazynu w Danii. Przesyłki te są wysyłane co tydzień, czasami nawet trzy razy w tygodniu, w zależności od ilości zwrotów.
Uwaga: Kiedy śledzenie zwrotu ukazuje komunikat "dostarczono", oznacza to, że paczka dotarła do centrum dystrybucji poczty w Polsce, gdzie będzie kontynuować podróż do naszego magazynu w Danii.
UWAGA:
Prosimy pamiętać, aby zachować dowód nadania po wysłaniu do nas przedmiotów. Dokument ten może zaoszczędzić wszystkim zainteresowanym wielu zmartwień w przypadku jakichkolwiek problemów z przesyłką zwrotną.
Porozmawiaj z nami
Godziny otwarcia
| Poniedziałek - czwartek |
| 09:00 - 21:30 |
| Piątek |
| 09:00 - 16:30 |
Jeśli wysłałeś/-aś już do nas wiadomość e-mail, poinformuj o tym nasz dział wsparcia, abyśmy mogli lepiej Ci pomóc. :)