Zwroty
Mój produkt jest wadliwy, co teraz?
W pechowej sytuacji, gdy produkt nie jest tym, czym powinien być, można zwrócić produkt w taki sam sposób, w jaki zwróciliby Państwo niechcianą przesyłkę.
Proszę założyć sprawę dotyczącą swojego zamówienia, korzystając z poniższego linku, abyśmy mogli przyjrzeć się sprawie i znaleźć rozwiązanie.
Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu/reklamacji zamówienia na profilu Coolshop, aby nasz dział zwrotów otrzymał wszystkie ważne szczegóły dotyczące zwrotu zarejestrowanego do obsługi, gdy dotrze już do nas.
Porozmawiaj z nami
Godziny otwarcia
| Poniedziałek - czwartek |
| 09:00 - 21:30 |
| Piątek |
| 09:00 - 16:30 |
Jeśli wysłałeś/-aś już do nas wiadomość e-mail, poinformuj o tym nasz dział wsparcia, abyśmy mogli lepiej Ci pomóc. :)
Napisz do nas
Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe