Zespół Coolshop
Outlet Narzędzia Gadżety Towary
Basket

Mój produkt jest wadliwy, co teraz?

W pechowej sytuacji, gdy produkt nie jest tym, czym powinien być, można zwrócić produkt w taki sam sposób, w jaki zwróciliby Państwo niechcianą przesyłkę.

Proszę założyć sprawę dotyczącą swojego zamówienia, korzystając z poniższego linku, abyśmy mogli przyjrzeć się sprawie i znaleźć rozwiązanie.

Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu/reklamacji zamówienia na profilu Coolshop, aby nasz dział zwrotów otrzymał wszystkie ważne szczegóły dotyczące zwrotu zarejestrowanego do obsługi, gdy dotrze już do nas.

Porozmawiaj z nami

Godziny otwarcia

Poniedziałek - czwartek
09:00 - 21:30
Piątek
09:00 - 16:30

Jeśli wysłałeś/-aś już do nas wiadomość e-mail, poinformuj o tym nasz dział wsparcia, abyśmy mogli lepiej Ci pomóc. :)

Napisz do nas

Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe