Zespół Coolshop
Outlet Narzędzia Gadżety Towary
Basket

Uszkodzenie podczas transportu

Proszę założyć sprawę dotyczącą swojego zamówienia, korzystając z poniższego linku, abyśmy mogli przyjrzeć się sprawie i znaleźć rozwiązanie.

Jeśli uszkodzenie nie jest widoczne w momencie otrzymania produktu, bardzo ważne jest, aby reklamacja została złożona tak szybko, jak to możliwe. Zazwyczaj reklamację należy złożyć w ciągu 5 dni.

Inną opcją jest odmówienie przyjęcia paczki, która zostanie następnie zwrócona do nas i zaksięgowana.

Porozmawiaj z nami

Godziny otwarcia

Poniedziałek - czwartek
09:00 - 21:30
Piątek
09:00 - 16:30

Jeśli wysłałeś/-aś już do nas wiadomość e-mail, poinformuj o tym nasz dział wsparcia, abyśmy mogli lepiej Ci pomóc. :)

Napisz do nas

Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe