Zwroty
Uszkodzenie podczas transportu
Proszę założyć sprawę dotyczącą swojego zamówienia, korzystając z poniższego linku, abyśmy mogli przyjrzeć się sprawie i znaleźć rozwiązanie.
Jeśli uszkodzenie nie jest widoczne w momencie otrzymania produktu, bardzo ważne jest, aby reklamacja została złożona tak szybko, jak to możliwe. Zazwyczaj reklamację należy złożyć w ciągu 5 dni.
Inną opcją jest odmówienie przyjęcia paczki, która zostanie następnie zwrócona do nas i zaksięgowana.
Porozmawiaj z nami
Godziny otwarcia
| Poniedziałek - czwartek |
| 09:00 - 21:30 |
| Piątek |
| 09:00 - 16:30 |
Jeśli wysłałeś/-aś już do nas wiadomość e-mail, poinformuj o tym nasz dział wsparcia, abyśmy mogli lepiej Ci pomóc. :)
Napisz do nas
Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe